Carrières - Acquis (Nederlands)

Current Vacancies

  • Customer Service Advisor - Dutch speakers

    Apply now

    Location: Amsterdam (NL)
    Contract Type: Permanent

    Als Customer Service and Claims Advisor fungeer je als eerste aanspreekpunt en dienstverlener voor de klanten van leasemaatschappijen binnen Nederland, Belgie en het Verenigd Koninkrijk. Je levert service van hoogstaand niveau richting al onze zakenpartners en hun medewerkers. De Customer Service and Claims Advisor opent en behandelt schademeldingen volgens de richtlijnen van de AFM, Acquis en de verzekeraar, om zo de best denkbare service te kunnen verlenen. Dit geldt ook voor de klachtenafhandeling.

    Geschikte kandidaten spreken en schrijven vloeiend Nederlands en Engels.

    Het zijn spannende tijden voor Acquis. Als jij vind dat je de skills, ervaring en drive hebt die mached met onze ambities, dan horen we graag van je! Solliciteer vandaag nog via het online sollicitatieformulier!

    Apply now

  • European Compliance Officer

    Apply now

    Location: Amsterdam (NL)
    Contract Type: Permanent

    Acquis Insurance Management heeft een aanzienlijk klantenbestand, verspreid over vijftien Europese landen. Als European Compliance Officer maak je deel uit van het Acquis-team en assisteer je bij de naleving van de regelgeving vanuit het perspectief van verzekeringstussenpersonen. Dit doe je zowel in onze bestaande markten als in nieuwe markten die we betreden. Deze rol zal zeer gevarieerd zijn, maar het belangrijkste doel is dat je ervoor zorgt dat we onze gereguleerde activiteiten correct uitvoeren in alle jurisdicties in heel Europa en dat je op de te hoogte blijft van nieuwe en opkomende nalevings- en regelgevingskwesties.

    Enkele van de belangrijkste taken zijn het opbouwen en onderhouden van relaties met onze externe nalevingsspecialisten, ervoor zorgen dat we regelgeving en nalevingskwesties/vragen/updates naar behoren hebben gedocumenteerd, evenals het rapporteren over naleving van de regelgeving aan de raad van bestuur van ons bedrijf.

    Als je ervaring hebt met het naleven van de vereiste verzekeringsregelgeving (bij voorkeur verzekeringsbemiddeling) en kennis hebt van relevante Europese regelgeving, in het bijzonder IDD, dan horen we graag van je. Voor de juiste persoon is dit een uitgelezen kans om echt van toegevoegde waarde te zijn voor onze business.

    Het zijn spannende tijden voor Acquis. We groeien hard en betreden regelmatig nieuwe markten. Als je denkt dat je de vaardigheden, ervaring en drive hebt die passen bij onze ambities, dan horen we graag van je, vul dan vandaag nog ons sollicitatieformulier in!

    Apply now

  • Toegestane bestandstypen: doc, docx, pdf, Max. bestandsgrootte: 8 MB.

Waarom met ons werken

Acquis is een snelgroeiend, ambitieus, multinationaal bedrijf dat altijd op zoek is naar mensen die het verschil kunnen maken. Onze werkcultuur heeft geleid tot een een reeks kernwaarden en we streven naar de hoogst mogelijke service in alles wat we doen. Werken bij Acquis biedt de mogelijkheid om mee te doen aan een dynamische werkomgeving die gericht is op samenwerking en continue verbetering. We zijn actief in heel Europa in 13 verschillende landen; ons zeer diverse team is afkomstig uit 17 verschillende landen en tussen hen spreken onze collega's 18 verschillende talen en we grijpen elke gelegenheid aan om onze diverse achtergronden en culturen te benadrukken.


Het is een buitengewoon boeiende tijd om je aan te sluiten bij Acquis nu we onze ambitieuze groei waarmaken. Ons huidige en toekomstige succes is te danken aan wat Acquis zo kenmerkt; de mensen. We vinden het belangrijk dat iedereen zich opgenomen en gewaardeerd voelt. We vieren succes, hoe groot of klein dat ook is.

Wat Acquis jou kan bieden

Acquis biedt een uitgebreid, concurrerend arbeidsvoorwaardenpakket waarmee je de voordelen kunt aanpassen aan je levensstijl, waaronder een competitief salaris, 25 vakantiedagen, een bedrijfspensioenregeling, evenals een dynamische, snelgroeiende werkomgeving die een enorm potentieel biedt om je carrière te ontwikkelen. Het succes van Acquis is grotendeels te danken aan de prestaties en ontwikkeling van iedereen op de werkvloer. We weten dat we, ten behoeve van de groei van onze werknemers, een inclusieve en door waarden geleide cultuur moeten koesteren die hoge prestaties beloont en de gezondheid en het welzijn van werknemers en persoonlijke en professionele groei vooropstelt.

We zetten ons in voor voortdurende professionele ontwikkeling en zorgen ervoor dat al onze collega's de steun en middelen hebben om hun volledige potentieel te bereiken. Dit doen we door een breed scala aan interne en externe ontwikkelingsmogelijkheden voor werknemers aan te bieden.

We zijn trots op onze sociale en leuke werkomgeving en hebben een commissie die regelmatig leuke en inclusieve evenementen organiseert die voor iedereen toegankelijk zijn.

Open communicatie en samenwerking zijn altijd de sleutel geweest tot ons succes. We horen graag suggesties van onze teams over hoe we kunnen verbeteren, zodat we ervoor kunnen zorgen dat Acquis een geweldige plek blijft om te werken. Acquis zet zich in vooreen ​​diverse en inclusieve cultuur in het hele bedrijf door ervoor te zorgen dat alle werknemers gelijk en eerlijk worden behandeld, ongeacht hun achtergrond. Bij Acquis staan diversiteit en inclusie hoog in het vaandel en moedigen we interne sollicitaties aan van iedereen die de juiste vaardigheden en houding heeft om het bedrijf vooruit te helpen.

Werknemersvoordelen

Acquis biedt prima arbeidsvoorwaarden die je kunt aanpassen aan je levensstijl, waaronder een competitief salaris, 25 vakantiedagen, een bedrijfspensioenregeling en een dynamische, snelgroeiende werkomgeving die een enorm potentieel biedt om je carrière te ontwikkelen.

Mogelijkheid om extra vakantiedagen te kopen

Uitgebreid zorgverlof

Sociale evenementen

Beloning bij aanbrengen nieuwe collega's

Gezondheids- en welzijns kader

Bonus regeling

Uitgebreide training programma's

Flexibel werken

back to top